Közérdekű Információk

TISZTELT SZÜLŐ/ TÖRVÉNYES KÉPVISELŐ!

1. Tájékoztatom, hogy a kihirdetett veszélyhelyzetre tekintettel a 2021/2022. tanítási évre történő általános iskolai beiratkozás során nemcsak személyes, hanem online úton is lehetőség van beíratni a tanköteles korba lépő gyermekét. Az általános iskola első évfolyamára történő jelentkezésének elektronikus, online formájára 2021. április 10-től nyílik meg az informatikai lehetőség az Ön részére a KRÉTA rendszer felületén keresztül: https://eugyintezes.e-kreta.hu/kezdolap. Az e-Ügyintézés „Beiratkozás Általános Iskolába (BÁI)” felület 2021. április 16-án éjfélig van nyitva.

Amennyiben módosítani kíván a már elektronikusan beküldött adatokon, akkor ezt úgy teheti meg, hogy jelzi (telefonon, e-mailben, az intézmény által meghatározott módon) az adott intézmény részére a visszavonási vagy adatmódosítási szándékát. Az adatok módosítását az intézmény a KRÉTA felületén a kérés alapján elvégzi. Amennyiben a szülő visszavonja gyermeke jelentkezését, ennek következményeként a BÁI felületen az iskola a benyújtott jelentkezésre a szülő kérése alapján elutasító határozatot hoz, és az intézmény saját rendszerében a gyermek adatait a „Beiratkozás visszavonva” státuszba állítja. Ezen műveletek elvégzését követően Ön ismét be tudja nyújtani gyermeke jelentkezését egy másik iskolába. Amennyiben Ön nem a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti körzetes iskolába íratná be a gyermekét, akkor is meg kell adnia a kötelező felvételt biztosító általános iskola nevét és címét is a jelentkezése során.

Akár körzetes, akár nem körzetes iskolába kívánja beíratni gyermekét, mindenképpen jelentkeznie kell az általános iskolánál, amely jelentkezés a fent jelzett online módon vagy személyesen történhet meg.

Az online beiratkozás esetén a beiratkozáshoz szükséges eredeti dokumentumok bemutatására a 2021/2022. tanév első napjáig (2021. szeptember 1.) kerülhet sor. A beiratkozás adatainak felvétele indokolt esetben, a beiratkozást lefolytató iskola által szabályozott módon, személyesen is megtörténhet 2021. április 15-én és 16-án, a járványügyi veszélyhelyzet miatt megkövetelt egészségügyi szabályok szigorú betartása mellett. Ez a következőképpen alakul iskolánkban:

2021. április 15-én és 16-án 8:00 és 16:00 óra között, a Teskánd, Rákóczi F. utca 31. cím alatt. Kérjük, hogy április 14. 16 óráig jelezzék időpont egyeztetés miatt személyes beiratkozási szándékukat a 92/570-020 telefonszámon. Az épületbe csak az előre egyeztetett időpontban lehet belépni. Online beiratkozás esetén a 92/570-020-as telefonszámon munkaidőben tudunk segítséget nyújtani.

A fentiek után, akár online, akár személyesen történt a jelentkezése az iskolába, a körzettel nem rendelkező általános iskolai osztályok tekintetében, továbbá a körzettel rendelkező iskolákba jelentkező, nem körzetes gyermekek esetében egyaránt legkésőbb 2021. április 23-ig döntenek a gyermekek felvételéről és ezután küldik el a tájékoztatásukat Önnek.

A beiratkozási eljárás során vagy annak lezárása után legkésőbb két héten belül Önnek nyilatkoznia kell arról, hogy gyermeke számára hit- és erkölcstan vagy etika órát választja. A hit- és erkölcstan tantárgy választása esetén meg kell jelölnie, hogy melyik egyház hit- és erkölcstan oktatásának megszervezését kéri majd gyermeke számára. Az iskola a hit- és erkölcstan oktatással kapcsolatos, az egyházaktól kapott információkat feltünteti a honlapján. A beiratkozáshoz szükséges dokumentumok, adatok megadása kapcsán Ön segítséget kérhet a gyermeke óvodájától – óvoda OM azonosítja, gyermekük oktatási azonosítója tekintetében. Természetesen iskolánk fenntartója, a Zalaegerszegi Tankerületi Központ is rendelkezésre áll a körzetes iskolákkal kapcsolatos információk, az online vagy a személyes beiratkozás rendjével kapcsolatos kérdések esetén

Hotto_velemenyezesi_tervdokumentacio.pdf letöltése ITT!

Loading...

Hottó Község Polgármesterétől

8991 Hottó, Szabadság tér 2. Tel./fax.: 92/570-012.

E-mail.: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

____________________________________________________________________

 

F E L H Í V Á S

 

Tisztelt Hottói, Zalaszentmihályfai lakosok, tisztelt telek tulajdonosok!

 

Az alábbi szabályokra hívnám fel a Tisztelt lakosok, telek tulajdonosok figyelmét:

 

Az ingatlan tulajdonosának, használójának kötelessége a telke, illetve lakóháza előtti vízelvezető árkok és gépkocsi bejárók alatti átereszek rendbetétele, tisztítása, illetve annak biztosítása, hogy a csapadékvíz zavartalanul el tudjon folyni. Az ingatlanhasználó vagy ingatlantulajdonos kötelessége az ingatlannal érintett közterület (járda hiányában 2 m-es területsáv- illetőleg a járda melletti zöld sáv, nyílt csapadékvíz-elvezető árok és ennek műtárgyai tisztán tartása, gyommentesítése, kaszálása. Zöldterület és gyepes árok esetében a kaszálást legfeljebb 5,0 méter szélességben kell elvégezni.

 

A közterületen tilos gépjárművet tárolni, mivel ez akadályozza a szabályos közlekedést. A parkolást szíveskedjenek a közlekedési szabályoknak megfelelően végezni.

 

Felhívom figyelmüket az alábbiakra, a jelenleg a veszélyhelyzet alatt érvényes szabályozásra: Avart és kerti hulladékot szombaton, vasárnap, ünnepnapokon, valamint június 1. és szeptember 15. közötti időszakban égetni tilos. (a 10/2013.(IX.03.) önkormányzati rendelet alapján).

 

 

Hottó Község Önkormányzata elfogadta a Közösségi együttélés szabályairól szóló rendeletét, mely foglaltak megsértése esetén az elkövetők közigazgatási bírsággal sújthatók, amelynek mértéke 200 000 Ft-ig terjedhet.

 

Felhívom figyelmüket a fenti szabályok betartására.

 

 

Hottó, 2021. március 16. 

 

Vincze Ferenc s.k.

polgármester

 

LETÖLTÉS

Loading...